GWARANCJA


FABRYKA MEBLI TEKWOJ

KARTA GWARANCYJNA
  1. Firma TEKWOJ (Gwarant) gwarantuje sprawne działanie swoich produktów.
  2. Reklamacje należy składać w miejscu zakupu produktu na druku reklamacyjnym wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) i kartą gwarancyjną, jeśli została wydana kupującemu.
  3. Warunkiem przyjęcia produktu do reklamacji jest jego wyczyszczenie oraz zapakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w transporcie.
  4. Reklamowany produkt należy dostarczyć wraz z dokumentami wymienionymi w pkt 1 do miejsca zakupu. W przypadku odrzucenia reklamacji, produkt odsyłany jest do miejsca zakupu na koszt Nabywcy.
  5. Gwarant rozpatrzy zasadność reklamacji w terminie do 14 dni od daty dostarczenia do fabryki reklamowanego wyrobu (wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym). Pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się telefonicznie lub mailowo w sprawie ustalenia terminu i trybu naprawy / wymiany produktu. Zgłoszenie reklamacji nie uprawnia Nabywcy do wstrzymania zapłaty za produkt.
  6. Gwarancji udziela się na okres 2 lat nie licząc od dnia wydania produktu.
  7. Przypadku wymiany produktu na wolny od wad lub naprawę poprzez wymianę elementu produktu gwarancja na ten produkt lub element biegnie od nowa.
  8. Jeżeli usunięcie wady nie jest możliwe lub wiąże się z nadmiernymi kosztami, Gwarant może wymienić produkt na inny wolny od wad. Wszystkie wymienione wadliwe produkty lub części staja się własnością gwaranta.
  9. W dniu wydania produktu Nabywcy, roszczenia odnośnie uszkodzeń mechanicznych (zarysowania, wgniecenia, otarcia, zabrudzenia tapicerki brak elementów itp.) nie będą uznawane. W terminie należy rozpakować towar, zdjąć folię zabezpieczenia w celu wykluczenia uszkodzeń mechanicznych. Jeżeli w dniu dostawy są zastrzeżenia co do dostarczonego produktu, konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera lub przewoźnika i przesłanie go do Gwaranta wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
  10. Odmowa wydania protokołu (lub jego części) do naprawy w warunkach fabrycznych, bądź uniemożliwienie naprawy w lokalu Nabywcy, oznacza zwolnienie Gwaranta z wykonania obowiązków gwarancyjnych i zrzeczenie się wszystkich roszczeń z tytułu gwarancji.
  11. Termin naprawy produktu u Nabywcy wyznacza Gwarant.
  12. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmuje prawa Nabywcy do domagania się utraconych zysków i wyrównania ewentualnej szkody spowodowanej awarią produktu.
  13. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących sprzedanym produkcie.
  14. Jeżeli uszkodzenie produktu nastąpi w terminie późniejszym niż okres objęty gwarancją, gdy jest taka możliwość Gwarant może odpłatnie wysłać Nabywcy potrzebny element.
  15. Produkt należy chronić przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.
  16. Produkt należy chronić przed zawilgoceniem.
  17. Tkaninę tapicerki należy chronić przed zabrudzeniami takimi jak: tłuszcze, pot, smar itp. W przypadku zabrudzeń stosować odpowiednie preparaty do czyszczenia.
  18. Uwagi dotyczące eksploatacji produktów zawierających elementy z drewna / sklejki drewnianej.
  19. Dokonanie naprawy przez nie uprawnione osoby, użycie do naprawy nieoryginalnych części skutkuje utrata gwarancji.
  20. Uprawnienie z tytułu gwarancji nie obejmuje prawa Nabywcy do domagania się utraconych zysków i wyrównania ewentualnej szkody spowodowanej awaria produktu.
  21. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie.

GWARANCJA NIE OBEJMUJE

  1. Uszkodzenia powstałe podczas transportu i przeładunku (nie dotyczy przewozu wykonanego przez Gwaranta).
  2. Różnic w odcieniu tkanin, wybarwienia drewna, jeżeli pochodzą z różnych serii produkcyjnych producenta tkanin a reklamacja dotyczy różnicy poszczególnych wyrobów nabywanych przez Nabywcę sukcesywnie.
  3. Uszkodzeń wynikających ze skrajnych warunków klimatycznych lub czynników środowiskowych (np. kwasy, wilgotność itp.) odkształcenia w piance.
  4. Zużycia eksploatacyjnego kółek lub materiałów obiciowych, metalowych i płyty laminowanej.
  5. Zniszczenia powierzchni elementów drewnianych, krawędzi lub innych urządzeń biurowych, uszkodzenia mechaniczne powierzchni nie są uznawane jako wady produktu.
  6. Komponentów drewnianych użytych w produktach, jeśli reklamacja dotyczy nieznacznych różnic występujących w obrębie pojedynczych elementów; natura surowa jest przyczyną braku możliwości precyzyjnego ustalenia finalnego efektu estetycznego rozumianego jako barwa, odcień i rysunek drewna.
  7. Gwarant nie uwzględnia reklamacji, w której wymienione cechy są jej przyczyną.