FABRYKA MEBLI TEKWOJ
KARTA GWARANCYJNA
- Firma TEKWOJ (Gwarant) gwarantuje sprawne działanie swoich produktów.
- Reklamacje należy składać w miejscu zakupu produktu na druku reklamacyjnym wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) i kartą gwarancyjną, jeśli została wydana kupującemu.
- Warunkiem przyjęcia produktu do reklamacji jest jego wyczyszczenie oraz zapakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w transporcie.
- Reklamowany produkt należy dostarczyć wraz z dokumentami wymienionymi w pkt 1 do miejsca zakupu. W przypadku odrzucenia reklamacji, produkt odsyłany jest do miejsca zakupu na koszt Nabywcy.
- Gwarant rozpatrzy zasadność reklamacji w terminie do 14 dni od daty dostarczenia do fabryki reklamowanego wyrobu (wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym). Pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się telefonicznie lub mailowo w sprawie ustalenia terminu i trybu naprawy / wymiany produktu. Zgłoszenie reklamacji nie uprawnia Nabywcy do wstrzymania zapłaty za produkt.
- Gwarancji udziela się na okres 2 lat nie licząc od dnia wydania produktu.
- Przypadku wymiany produktu na wolny od wad lub naprawę poprzez wymianę elementu produktu gwarancja na ten produkt lub element biegnie od nowa.
- Jeżeli usunięcie wady nie jest możliwe lub wiąże się z nadmiernymi kosztami, Gwarant może wymienić produkt na inny wolny od wad. Wszystkie wymienione wadliwe produkty lub części staja się własnością gwaranta.
- W dniu wydania produktu Nabywcy, roszczenia odnośnie uszkodzeń mechanicznych (zarysowania, wgniecenia, otarcia, zabrudzenia tapicerki brak elementów itp.) nie będą uznawane. W terminie należy rozpakować towar, zdjąć folię zabezpieczenia w celu wykluczenia uszkodzeń mechanicznych. Jeżeli w dniu dostawy są zastrzeżenia co do dostarczonego produktu, konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera lub przewoźnika i przesłanie go do Gwaranta wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
- Odmowa wydania protokołu (lub jego części) do naprawy w warunkach fabrycznych, bądź uniemożliwienie naprawy w lokalu Nabywcy, oznacza zwolnienie Gwaranta z wykonania obowiązków gwarancyjnych i zrzeczenie się wszystkich roszczeń z tytułu gwarancji.
- Termin naprawy produktu u Nabywcy wyznacza Gwarant.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmuje prawa Nabywcy do domagania się utraconych zysków i wyrównania ewentualnej szkody spowodowanej awarią produktu.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących sprzedanym produkcie.
- Jeżeli uszkodzenie produktu nastąpi w terminie późniejszym niż okres objęty gwarancją, gdy jest taka możliwość Gwarant może odpłatnie wysłać Nabywcy potrzebny element.
- Produkt należy chronić przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.
- Produkt należy chronić przed zawilgoceniem.
- Tkaninę tapicerki należy chronić przed zabrudzeniami takimi jak: tłuszcze, pot, smar itp. W przypadku zabrudzeń stosować odpowiednie preparaty do czyszczenia.
- Uwagi dotyczące eksploatacji produktów zawierających elementy z drewna / sklejki drewnianej.
- Dokonanie naprawy przez nie uprawnione osoby, użycie do naprawy nieoryginalnych części skutkuje utrata gwarancji.
- Uprawnienie z tytułu gwarancji nie obejmuje prawa Nabywcy do domagania się utraconych zysków i wyrównania ewentualnej szkody spowodowanej awaria produktu.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie.
GWARANCJA NIE OBEJMUJE
- Uszkodzenia powstałe podczas transportu i przeładunku (nie dotyczy przewozu wykonanego przez Gwaranta).
- Różnic w odcieniu tkanin, wybarwienia drewna, jeżeli pochodzą z różnych serii produkcyjnych producenta tkanin a reklamacja dotyczy różnicy poszczególnych wyrobów nabywanych przez Nabywcę sukcesywnie.
- Uszkodzeń wynikających ze skrajnych warunków klimatycznych lub czynników środowiskowych (np. kwasy, wilgotność itp.) odkształcenia w piance.
- Zużycia eksploatacyjnego kółek lub materiałów obiciowych, metalowych i płyty laminowanej.
- Zniszczenia powierzchni elementów drewnianych, krawędzi lub innych urządzeń biurowych, uszkodzenia mechaniczne powierzchni nie są uznawane jako wady produktu.
- Komponentów drewnianych użytych w produktach, jeśli reklamacja dotyczy nieznacznych różnic występujących w obrębie pojedynczych elementów; natura surowa jest przyczyną braku możliwości precyzyjnego ustalenia finalnego efektu estetycznego rozumianego jako barwa, odcień i rysunek drewna.
- Gwarant nie uwzględnia reklamacji, w której wymienione cechy są jej przyczyną.